معرفی بهترین انیمه های 2020
نوشته شده توسط : زهرا جعفرزاده

همه ی ما در دوران کودکی و نوجوانی خود انیمه های زیادی در ژانرهای متفاوتی دیده ایم و کلی با آنها خاطره داشته ایم. مگر می شود کسی انیمه سریالی فوتبالیست ها را فراموش کند. کل روز را به انتظار قسمت بعدی آن می نشستیم تا ببینیم آیا توپ وارد دروازه می شود یا نه. انیمه ها در واقع سبکی از نقاشی و پویانمایی با کامپیوتر است که معمولا بر اساس مجموعه های مانگا ساخته شده اند و ماجراهایی فراتر از واقعیت و تخیلی دارند و ما را با دنیایی متفاوت رو به رو می کنند. در این قسمت می خواهیم شما را با بهترین انیمه های سال 2020 آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

معرفی بهترین انیمه های 2020

انیمه Sword Art Online

رمان‌های تخیلی هنر شمشیرزنی آنلاین یکی از محبوب ترین مانگاهای ژاپنی می باشد که استقبال زیاد از آن سبب شد تا فیلم و انیمه ای سریالی در سه فصل تولید شود و باز هم موفقیت خود را ثابت کند و در کشور های دیگری همچون آمریکا، مکزیک، استرالیا، فرانسه، آلمان، روسیه و کره‌جنوبی پخش شود. فصل اول این انیمه در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۸ تا تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۱۹ اکران گردید. فصل دوم و سوم آن نیز همانند فصل اول بسیار جذاب می باشد و توانسته است نظر همه را به خود جلب کند.

انیمه Goblin Slayer Movie: Goblin’s Crown

Goblin Slayer Movie: Goblin’s Crown (جن کش: تاج و تخت جن ها) انیمه ای تخیلی به کارگردانی تاکاهارو اوزاکی بر اساس رمانی با همین نام و نویسندگی کومو کاگیو در ۱ فوریه ۲۰۲۰ توسط استودیو White Fox اکران گردید. ماجرای این انیمه از این قرار است که ماجراجویانی از سراسر جهان به منظور پیوستن به انجمن بزرگ آماده خدمت هستند. راهبه ای جوان نیز که تلاش کرده است تیم خود را تشکیل دهد اما با بحران بزرگی رو به رو می شود و می تواند به کمک گابلین کشی نجات پیدا کند. به همین دلیل راهبه نیز تصمیم می گیرد به این گابلین کش در رسیدن به هدفش یعنی از بین بردن تمام گابلین ها کمک کند.

 

Haikyuu!!: To the Top

انیمه آبشار سرنوشت!!!: به سوی قله نیز یکی دیگر از بهترین و محبوب ترین انیمه های سال 2020 است. فصل اول این انیمه زیبا و فلسفی در اکتبر سال ۲۰۱۶ به کارگردانی سوسومو میتسوناکا به عرصه تصویر کشیده است. آبشار سرنوشت نیز همچون دیگر انیمه ها ورزشی در مورد افرادی بازنده است که تلاش می کنند موفقیتی کسب کنند و در این میان با ماجراهای جالبی رو به رو می شوند. فصل چهارم این انیمه در دو بخش منتشر می شود. اولین بخش آن در تاریخ ۱۰ ژانویه 2020 پخش گردید و دیگری طبق برنامه ریزی ها باید در ۱۱ ژوئیه منتشر می گردید اما به دلیل شیوع  بیماری کرونا پخش آن به تعویق افتاده و تاریخ جدید آن هنوز مشخص نشده است.

انیمه Attack on Titan: The Final Season

انیمه ی زیبای حمله به تایتان بر اساس مجموعه مانگایی با همین نام ساخته شده است که فصل اول آن به کارگردانی تتسورو آراکی در تاریخ 6 آوریل 2013 پخش گردید و فصل دوم آن نیز به کارگردانی در سال 2017 به اکران درآمد و توانست توجه همگان را به جلب کند به طوری که طرفدارانش بی صبرانه منتظر فصل آخر آن هستند. ماجرای Attack on Titan از این قرار است که موجودات غول پیکری به نام تایتان تا مرز نابودی انسان ها پیش می روند و انسان نیز برای نجات جان بازماندگان دیوار بزرگی را احداث می کنند. اما تایتانی بزرگ موفق می شود این دیوار را خراب کند. با تخریب و کشته شدن مادر جوانی به نام ارن، او تصمیم می گیرد برای انتقام گرفتن از آن ها  به گروه مبارز ملحق شوند.

The Promised Neverland

امان از بیماری کرونا که همه را از کار و زندگی انداخته است. حتی اکران برخی از انیمه ها نیز به تعویق افتاده است که پخش انیمه The Promised Neverlan نیز از این ماجرا مستثنی نیست و طرفداران آن باید تا سال آینده منتظر اکرانش بمانند. این انیمه سریالی از روی کتاب کمیک به همین نام ساخته و به تصویر کشیده شده است و ماجرا در مورد شخصیت هایی به نام نورمن و اما است که از کودکی در پرورشگاهی با هم بزرگ شده اند. آنها متوجه می شوند که این پرورشگاه مکانی برای پرورش کودکان به منظور غذای شیاطین است.

انیمه To Your Eternity

خبر خوبی برای دوستداران انیمه های سریالی داریم به تازگی قرار است انیمه ای برگرفته از مانگایی تحت عنوان To Your Eternity به کارگردانی ماساهیکو موراتا در ماه اکتبر امسال توسط استودیوی Brain’s Base منتشر گردد. داستان آن درباره موجودی جاودانه و بی احساس و بودن هویتی به نام فوشیست که به زمین فرستاده شده است.  او می تواند به هر شکل و قالبی که در اطرافش است دربیاید. در این میان هنگامی که به شکل بچه ای تغییر ظاهر می دهد، زندگی و احساسات او را  بررسی می کند و سبب می شود مسیر زندگی اش عوض شود.





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: